Seyda Perinçek Negri Çavreşamın Türkçe Kürtçe sözleri

seyda perinçek negri çavreşamın sözleri
Usta yorumcu Seyda Perinçek tarafından seslendirilen Negri Çavreşamın şarkısının Türkçe ve kürtçe sözleri aşağıda yer almaktadır.

Kürtçe şarkı sözleri web sayfamız sizlerin yardımlarıyla kürt dilinin bir birinden güzel ezğilerinin cevirisini yapacağımız bir alan olacaktır. Sizlerden ricamız türkçe cevirisi yapılmayan eserler için bizlere cevirmenlik yapmanız. 

Yekbun tarafından seslendirilen Edle parçasının cevirisi için TIKLAYIN

Seyda Perinçek Negri Çavreşamın Türkçe Sözleri

İşte çalışıp çabalıyorlar
Memkeletin özgürlüğü için
Ta ki biz renkli bayrağı
Kürt’lere hediye edene kadar

Ağlama karagözlüm
Ağlama sevgilim
Dertleri bana yük etme
Dertleri bana yük etme

Gönül yaralı Seyda‘yım
Kızgın ve gönül kanayanım
Gece ve gündüz inlerim
Gönlümün sabrını bulamıyorum

Ağlama karagözlüm
Ağlama sevgilim
Dertleri bana yük etme
Dertleri bana yük etme

Seyda Perinçek Negri Çavreşamın Kürtçe sözleri

Wa dıkın cehd u xebat
Jı bo azadiya welat
Ta ku em ala rengin
Jı Kürda’re bıkın xelat

Negri çavreşamın
Negri delalyamın
Derda lımın neki bar
Derda lımın neki bar

Seydayê dılbırinım
Bıhêrs u dıl bı xwinım
Şev u rojê bı nalinım
Sebra dılê xwe nabinım

Negri delalyamın
Derda lımın neki bar
Derda lımın neki bar

Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();